  • Data: 2020-08-04 13:23:35
    Temat: Re: siostra Bernadetta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2020 o 12:17, J.F. pisze:

    > Ale jakie znieslawienie, gdyby sie okazalo, ze siostra Bernadetta nie
    > istnieje, wymienione tam Zgromadzenie nie istnieje, a moze nawet i ten
    > Zaklad nie istnieje ? :-)

    Myślałem o art. 212§2 kk. Moja koncepcja opiera się na tym, że siostry
    prowadzące domy pomocy społecznej są "grupą osób". To nie musi - moim
    zdaniem - być wskazanie Kowalski i Malinowski.

    > Akurat Zgromadzenie i Zaklad istnieja...
    >
    > tylko ktora komisja mialaby to byc
    > https://wybory.gov.pl/prezydent20200628/pl/wyniki/2/
    gm/22308

    > Chyba faktycznie ta z przedszkola
    > https://wybory.gov.pl/prezydent20200628/pl/wyniki/2/
    protokol/724821

    > Przy czym tak:
    > -uprawnionych 122,
    > -kart otrzymanych 62
    > -kart niewykorzystanych 50
    > -kart wydanych 12 - w tym 2 na podstawie zaswiadczenia.
    >
    > -pakietow wyborczych wyslano 63,
    > -kopert zwrotnych otrzymano 63,
    > -na Dude 75 glosow.
    >
    > Ale i tak ciekawe - bo w sasiednich komisjach to Duda mial 41-45%, w
    > calej gminie 38%

    To, że w jakiejś komisji DUDA otrzymał 100% poparcia, to jest oczywiście
    intrygujące, tym nie mniej nie niemożliwe. Dla mnie bulwersującym
    byłoby, gdyby siostry wypełniały karty wbrew woli pacjentów. Bo jeśli
    taka była wola pacjentów, to już ich sprawa.

    > A to przedszkole to raptem 400m od glownych komisji nr 1 i 3.
    > Specjalny obwod dla zakonnic ?
    > No tak - zakres adresow - Dąbrowskiego 8.
    >
    > I tu sie wydaje w miare mozliwe, ze siostra Bernadetta biegala z
    > pakietami po pensjonariuszach.

    Pytanie, czy tak było.

    --
    Robert Tomasik