  • Data: 2010-03-12 16:09:57
    Temat: Re: sąd czy policja ?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (12.03.2010 15:48), Ajgor wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości

    > Tak. Ale nie do końca. Chyba niewiele wiesz o motoryzacji.

    Tak właśnie!

    > Lifting ma bardzo konkretne znaczenie. Jednoznaczne.

    Dla tego kto wie wiele o motoryzacji. Dla "zwykłego ludzia" niekoniecznie.

    I wracamy do pytania, czy sprzedawca był profesjonalistą czy też bliżej
    mu było do zwykłego ludzia? Tego nie wiemy.

    > [...] Ty
    > masz prawo nie wiedzieć, co to jest lifting, ale ktoś,
    > kto sprzedaje części samochodowe musi to wiedzieć i koniec.

    Zasadniczo tak. No chyba że nie trudni się sprzedażą części
    samochodowych, tylko ma skądś jedną sztukę jakiejś cześci.

    p. m.