  • Data: 2010-03-12 14:48:01
    Temat: Re: sąd czy policja ?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości

    > Ale Andrzej dobrze kombinuje. Ja jakbym sprzedawał roletę, to pytanie o
    > to czy jest po liftingu czy nie mógłbym np. zrozumieć "czy nówka czy
    > używana i odnowiona". Pewnie też jest kilka innych możliwości
    > zrozumienia twojego pytania.
    >
    > Bo oczywiste jest że to co jest oczywiste dla jednego, nie jest
    > oczywiste dla drugiego :).

    Tak. Ale nie do końca. Chyba niewiele wiesz o motoryzacji. Lifting ma bardzo
    konkretne znaczenie. Jednoznaczne.
    Samochody co pewien czas przechodzą lifting producencki, i to jest normalne.
    Ja na przykład jeżdżę Mazdą 3 z roku 2005. Model jest produkowany od roku
    2003 i wygląda tak:

    http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C11/20/77
    /C11207744_10.jpg

    A ten model przeszedł lifting w roku 2007 i teraz wygląda tak:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8c/2
    007-Mazda3-s-hatchback.jpg

    Widzisz różnicę? Ten sam saochód, te same fabryczne oznaczenia, ale jednak
    inny. I to jest lifting, a nie to, co ktoś sam sobie wymyślił.
    Lifting to nie jest remont starego samochodu, tylko zmiany konstrukcyjne,
    które zostały wprowadzone przez producenta.
    To, co Ty nazywasz liftingiem to jest renowacja. To całkiem co innego. Ty
    masz prawo nie wiedzieć, co to jest lifting, ale ktoś,
    kto sprzedaje części samochodowe musi to wiedzieć i koniec.