  • Data: 2010-03-12 13:37:31
    Temat: Re: sąd czy policja ?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (12.03.2010 14:08), Ajgor wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Wiesz dlaczego sprawy w Polsce trwają latami?
    > Bo każdy prawnik jest mistrzem w kombinowaniu jak koń pod górę w gmatwaniu
    > najprostszej
    > sprawy, czego przykład mamy właśnie tutaj :)

    Ale Andrzej dobrze kombinuje. Ja jakbym sprzedawał roletę, to pytanie o
    to czy jest po liftingu czy nie mógłbym np. zrozumieć "czy nówka czy
    używana i odnowiona". Pewnie też jest kilka innych możliwości
    zrozumienia twojego pytania.

    Bo oczywiste jest że to co jest oczywiste dla jednego, nie jest
    oczywiste dla drugiego :).

    p. m.

    ps: a sprawy w sądzie ciągną się raczej nie przez kombinowanie
    prawników, tylko przez to że miesiącami (a pewnie jeszcze czasem i
    latami) czeka się na 1szą i każdą następną rozprawę.