  • Data: 2022-09-22 06:17:46
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak juz to "...jak daje się rozsądnym kompromisem
    > praktyczno-ekonomiczny". Zdecydowanie można technicznie lepiej niż
    > jakims breloczkiem dyndajacym na fartuchu.

    Breloczek nie ogranicza promieniowania;)

    > Nie dam się wciągnąć tak łatwo.

    Szkoda;) Bo to ciekawa dyskusja. Choć łatwo zostać nieszczepem i szurem
    - i nawet to że jesteś w pełni zaszczepiony ci nie pomoże;)

    > Był niedawno art. w Rzepie o widoczności zaborów, i tam tez to
    > wspominali. Tj. nie Ciebie :), a zalezność wyszczepienia od zaborów.
    > https://www.rp.pl/plus-minus/art37065371-granice-zab
    orow-wciaz-dziela-polske

    Czynników jest znacznie więcej;)

    > Nie wiadomo czy się nie sprawdza.

    No ale się nie sprawdza - wystarczy dane sprawdzić:P

    > Jakby dostaczać tę witamine inaczej i
    > wyciąć UV, to może byłoby lepiej?

    To już zaczyna być pytanie filozoficzne. A gdyby nie jeść a niezbędne
    zkładniki dostarczać inaczej? Może każde jedzenie jest niezdrowe, bo
    powoduje raka jelita grubego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!