  • Data: 2022-09-25 09:04:45
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli czym większe restrykcje tym więcej trupów?

    No tak wychodzi - ale trzeba zauważyć, że to dane za jeden miesiąc a nie
    skumulowane.

    > Myślę, że spokojnie rozumiesz o co mi chodzi.

    Rozumiem - chcesz sprowadzić sprawę do wąskiego wycinka ignorując całość;)

    > Bo nie przyjmuję rzeczy na wiarę.

    Nie - to ja nie przyjmuję LTN na wiarę;)

    > To, że coś wygląda na to czy tamto,
    > nie oznacza, że tak faktycznie jest gdy zależności są wieloczynnikowe.

    Przecież wielokrotnie pisałem, że koincydencja to niekoniecznie związek
    przyczynowo skutkowy. Zstałem z tego powody nieszczepem, płaskoziemcem i
    szurem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!