  • Data: 2022-08-12 20:20:59
    Temat: Re: ryby
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2022 o 18:24, Shrek pisze:
    > Jeśli u nas nie wykryto a u niemców tak, to znaczy że:
    >
    > 1 - u nas wykryto ale utajniono, może się rozejdzie,
    > 2 - u nas nie dopuszczono służb do działania, bo wiedziano co się
    > odjebało a dalej to już jak 1,
    > 3 - niemcy się pomylili,
    > 4 - dziennikarze zmyślli,
    > 5 - niemcy się zorientowali że i tak chujna to postanowili dojebać swoje
    > śmieci do utylizacji bo i tak będzie na polaczków.
    >
    > Kolejność niepszypadkowa (nie poprawiać).

    Albo:

    6 - Nie wiemy, co szukać, a substancja jest spoza tych, które typowo są
    w skażeniach. W wypadku skażenia organicznego, to ustalenie, co to jest
    nie jest wcale proste.
    7 - Pobrali próbki z miejsca, w którym akurat nie było skażenia, więc i
    nikt (ani Polacy, ani Niemcy) nic znaleźć nie może. Truchło spływa, zaś
    skażenie jest powyżej tego miejsca i z jakiegoś powodu nie spływa
    (przynajmniej tak szybko), albo spłynęło szybciej, zanim ryby padły.
    8 - Dziennikarze źle wysłuchali komunikatu i nie mamy natlenionej wody,
    a zdolną do utlenienia (im bardziej, tym gorzej, ale się na tym mało
    znam i tylko wiem, ze coś takiego się bada).
    9 - Ryby, ptaki i zwierzęta padają od rożnych rzeczy. Przykładowo doszło
    do wycieku gazu (zwierzęta oddychające powietrzem) oraz przyduchy
    (ryby), a my szukamy wspólnej przyczyny
    10 - Ryby padły od czegoś, co w wodzie było, ale już tego nie ma, zaś
    zwierzęta jedzące ryby padają od spożycia padłych ryb. Tu owca może być
    przypadkowym wyjątkiem.
    11 - Szukamy skażenia chemicznego, a jest biologiczne albo jądrowe.

    ... albo pewnie z tuzin innych powodów, o których nie mamy zielonego
    pojęcia.

    --
    Robert Tomasik