  • Data: 2022-08-12 21:19:49
    Temat: Re: ryby
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Aug 2022 21:08:21 +0200, Shrek wrote:

    > Nawet nie koło. Co prawda nie rzeka ale też podejrzenie skażenia
    > nieznaną substancją. Przyjechali strażaki i potrzebowali kogoś kto zna
    > budynek za przewdonika.

    > No nie wiem. Dwa tygodnie ryby do góry brzuchami pływają więc jak ktoś
    > pomyślał to wyniki już powinny dojść nawet polecony pocztą polską.

    No gdzie - zobacz ile tam w Koninie analize sladow prochu robili :-)

    Wydaje sie, ze początkowo nikt tej sekcji ryb nie robil.

    > Więc
    > albo nie pomyślał, co wydaje się nieprawdopodobne, bo wśród tylu ludzi
    > musiał się jeden ogarnięty znaleźć, albo nie wykonano, albo nie
    > upubliczniono (i gdyby nie te cholerne pismaki...).

    > Pamiętam;) Wywalili nas ze szkoły i kazali siedzieć w domu i nie
    > wychodzić na dwór. Niektórzy do domu wrócili dopiero na dziennik;) Co ci
    > ludzie co na to wpadli w głowach mieli to do tej pory nie potrafię
    > zrozumieć;)

    To jakis dziwnych miales ... bo inni to raczej na pochod chcieli
    zagonic ...

    > Musieliście czekać na szwedów, bo i żadnego poważnego skażenia u nas nie
    > było.

    Powaznego nie ale cos tam wykrywalnego bylo.

    > A o skażeniu zapewne ci co mieli wiedzieć to wiedzieli, bo jednak
    > akurat temat traktowaliśmy poważnie. Ty się dowiedziałeś od szwedów, bo
    > szwedzi zaczęli mordę drzeć. Naszym kazano zawrzeć mordy a rozkaz jest
    > rozkaz - co nie?

    Jakos tak, ale jak Szwedzi, ba - szwedzkie pismaki, gruchneli to nie
    bylo co tajemnicy robic.
    Z drugiej strony - o czym tu gadac, jakis tam "podniesiony poziom",
    nie wiadomo dlaczego ... snuc przypuszczenia, ze towarzyszom cos p* ?

    Tylko ... czasy byly zimnowojenne, nie powinno wojsko monitorowac?

    > Owszem pomagają. Choćby w końcu alert rbc się pojawił. Inaczej dalej by
    > udawali że nic się nie dzieje.

    W ostatnich godzinach jakos. A to juz 2 tygodnie.

    J.