  • Data: 2022-08-12 21:20:46
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2022 o 20:51, J.F pisze:

    > Niekoniecznie.

    Żart. Co by nie mówić niemce to pragmatyczny naród i raczej na tak
    głupawych założeniach by swojego planu gospodarki odpadami nie opierali.
    Już prędzej sprzedaliby jakiemuś polaczkowi i niech sam wylewa u siebie.

    > Geigera tez tam mają?

    Tak - nawet sprawdziłem standardowe wyposażenie wozu ratownicwa
    chemicznego. Promieniowanie znajdą jeszcze szybciej niż rtęć, bo od ręki
    i na miejscu. Zresztą kiesyś przy mnie sprawdzali powietrze z kanału
    wentylacyjnego. Podejrzenie skażenia, więc spytali czy wiadomo gdzie
    jest wyrzutnia powietrza z tego pomieszczenia i poszli tam ze szpejem.
    Mieli dterktor promieniowania więc pro forma sprawdzili, choć
    podejrzenie było raczej natury chemicznej. Jak mówiłem strażacy,
    złaszcza oficerowie dowodzący akcjami to jednak zazwyczaj łebscy i
    kompetentni goście.

    > Moze i tak, ale ... tak profilaktycznie sprawdzac?

    W różnych takich miejscach sprawdzają profilaktycznie, więc śluza na
    rzece wydaje się sprytnym miejscem. Wszysytko co płynie rzeką musi przez
    nią przepłynąć. No i jest cała zwykła sieć ogólniedostępna w necie. Jak
    by coś tak grzało, że ryby na miejscu ubija to i w okolicy by cywilne
    czujniki wyłapały i zaraz byś miał na niebieskie hexy na mapce i alarm w
    internetach zanim by się p.o.remier ogarnął z konferencją.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!