  • Data: 2022-08-12 20:51:25
    Temat: Re: ryby
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2022 o 20:34, Shrek pisze:

    > Wyciąłeś najważniejsze - przyjeżdzają strażaki od ratownictwa
    > chemicznego i dalej już sobie poradzą. Strażakom mundur też banie ryję,
    > ale to są jednak na ogół profesjonaliści,

    A stałeś chociaż obok takiej akcji?

    > I tak przez kilkaset kilometrów? I żodyn nie pomyślał, żeby którąś ze
    > zdechłych ryb sprawdzić? Piałem już o strażakach?

    A pomyślał? I są już wyniki badań?

    > A co to ma wspólnego z rtęcią? Komunikat zreszrą pewnie da się znaleźć
    > bezpośrednio, więc jak już to nie dziennikarze a (nomen omen) rzecznicy
    > albo przedstawiciele zainteresowanych instytucji.

    O ile wiem, to z rtęcią nie powinno mieć nic wspólnego.

    > I tak na kilkuset kilometrach, co dziesięć kilosów inna przyczyna a
    > akurat niemcom wypadła rtęć? A był w tej bajce smok, bo on chyba nad
    > wisłą mieszka?

    A Niemcy badali w wielu miejscach, czy mają wynik w jednym? I to wynik,
    w który sami nie wierzą i go powtarzają.

    > I dlatego że niema to niemcy znaleźli rtęć:P

    Mogą jeszcze ołów znaleźć. Pytanie, czy od tego ryby padły.

    > I tak kurwa dwa tygodnie? Jak nas ktoś napasnie to zorientujemy się po
    > miesiącu, czy trzeba będzie poczekać?

    Ty pewnie nie pamiętasz Czarnobyla, a ja tak i brałem udział wówczas w
    działaniach. Zorientowaliśmy się w skażeniu, gdy Szwedzi zaalarmowali.

    > PS - i co - dalej będziesz marudził że dziennikarze niepotrzebnie
    > sensacji szukają?

    Nie twierdziłem, ze niepotrzebnie szukają. Twierdziłem, że ne wiadomo,
    czy w ogóle jakikolwiek problem istnieje - na chwilę obecną. A artykuły
    prasowe nie pomagają.

    --
    Robert Tomasik