  • Data: 2022-08-12 20:35:09
    Temat: Re: ryby
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Aug 2022 20:20:59 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]

    IMO - malo prawdopodobne - ktos by ujawnil.

    Jak najbardziej, choc ... czekac na Polakow z tą utylizacją?
    Chyba ze utylizacja droga, a Odra blisko :-)

    > Albo:
    > 7 - Pobrali próbki z miejsca, w którym akurat nie było skażenia, więc i
    > nikt (ani Polacy, ani Niemcy) nic znaleźć nie może. Truchło spływa, zaś
    > skażenie jest powyżej tego miejsca i z jakiegoś powodu nie spływa
    > (przynajmniej tak szybko), albo spłynęło szybciej, zanim ryby padły.

    No ale Niemcy cos wykryli ... rzekomo.

    > 8 - Dziennikarze źle wysłuchali komunikatu i nie mamy natlenionej wody,
    > a zdolną do utlenienia (im bardziej, tym gorzej, ale się na tym mało
    > znam i tylko wiem, ze coś takiego się bada).

    troche wyprzedzajac ... jesli to jest "utleniające", to moze jakis
    pod/chloran sodu, z elekrolizera rteciowego.
    Ale to sie jeszcze uzywa?

    > 9 - Ryby, ptaki i zwierzęta padają od rożnych rzeczy. Przykładowo doszło
    > do wycieku gazu (zwierzęta oddychające powietrzem) oraz przyduchy
    > (ryby), a my szukamy wspólnej przyczyny

    No wlasnie
    12. ktos tam od dawna troche rteci spuszcza, ale nikt wody nie badal.
    trafil sie pomór ryb, to badają :-)

    > 10 - Ryby padły od czegoś, co w wodzie było, ale już tego nie ma, zaś
    > zwierzęta jedzące ryby padają od spożycia padłych ryb. Tu owca może być
    > przypadkowym wyjątkiem.
    > 11 - Szukamy skażenia chemicznego, a jest biologiczne albo jądrowe.

    Biologiczne ponoc sprawdzają,
    jądrowe ... moze i by sie wymkneło, ale to chyba powoli dziala.

    J.