  • Data: 2004-09-15 11:24:57
    Temat: Re: rachunek w drzwiach, a odsetki
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14 wrz o godzinie 22:03, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli z jakiegoś powodu nie dostałeś rachunku, to powinieneś w terminie
    > przewidzianym umowie uregulować tę stała część opłaty.

    Jestem ciekaw jaki dostawca mediów sformułował w podobny sposób umowę, bo
    ja się nie spotkałem jeszcze _nigdzie_ z takim określeniem.
    Generalnie zawiera się klauzulę iz w przypadku nie otrzymania faktury w
    terminie - winno się ten fakt zgłosić do np. BOKu.

    > Wówczas nie mogli by Ci zarzucić zwłoki. Ale w praktyce nikt z nas tego
    > nie czyni i każdy czeka na fakturę. Skutki są takie, jak napisał radca prawny.

    BTW. Sytuacja co najmniej kontrowersyjna z Twojego przykładu - bo za jaki
    niby słuszny uznać termin dokonania wpłaty 'stałej' na konto osoby,
    instytucji która nie przysłała Ci faktury za usługi? Ponadto za usługę
    winno się wystawić fakturę - to jest podstawa do dokonania zapłaty - czyż
    nie?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423