  • Data: 2004-09-15 11:52:13
    Temat: Re: rachunek w drzwiach, a odsetki
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15 wrz o godzinie 13:32, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Podstawą zapłaty za usługę nie jest faktura tylko wykonanie usługi, chyba że
    > strony w umowie zastrzegły wyraźnie iz wymagalność świadczenia powstaje po
    > wystawieniu faktury.

    A jaki będziesz miał w ręku dowód księgowy że wykonałeś tą usługę?
    W oparciu o co odprowadzisz podatki i w jakiej wysokości?
    Na podstawie czego strona usługobiorcy zapłatę bez faktury zaliczy w KPiR?

    Dalej - jaki termin dokonania zapłaty za usługę na którą nie ma rachunku
    jest wymagalny?
    Możesz mi wskazać taką umowę w której są takie klauzule, a nie że płatność
    następuje po otrzymaniu faktury?

    Bo ja spotykam się z umowami na wykonanie usług i tam są jasno określone
    zasady dokoywania płatności - np. 14 dni po otrzymaniu faktury /ta może być
    wystawiona po sporządzeniu protokołu odbioru - ale tutaj chodzi o umowy
    między firmami/.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423