  • Data: 2004-09-15 14:45:03
    Temat: Re: rachunek w drzwiach, a odsetki
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Artur Ch. napisał(a) w wiadomości

    > A jaki będziesz miał w ręku dowód księgowy że wykonałeś tą usługę?
    > W oparciu o co odprowadzisz podatki i w jakiej wysokości?
    > Na podstawie czego strona usługobiorcy zapłatę bez faktury zaliczy w KPiR?
    >

    > Dalej - jaki termin dokonania zapłaty za usługę na którą nie ma rachunku
    > jest wymagalny?
    > Możesz mi wskazać taką umowę w której są takie klauzule, a nie że płatność
    > następuje po otrzymaniu faktury?
    >
    > Bo ja spotykam się z umowami na wykonanie usług i tam są jasno określone
    > zasady dokoywania płatności - np. 14 dni po otrzymaniu faktury /ta może być
> [...]

    A ja spotykam się z innymi umowami. Mam choćby taką z PLUS GSM, gdzie wynika iz
    muszę płacić niezalęzmnie czy dostanę fakturę czy nie.
    Wymagalność świadczenia powstaje w chwili określonej w umowie. I jak już
    wcześniej powiedziałem może to być uzależnione o wystawienia faktury, lecz nie
    musi.

    --
    JOHNSON :)