  • Data: 2007-05-16 22:41:19
    Temat: Re: pytanie o meldunek... ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    news:op.tsfycedkrgp2nr@sempron...

    > Dokladnie tak.

    no dobrze, jak to się mówi - cool.
    Ale - jeśli jakiś "sympatyczny sąsiad" stwierdzi że mu tu przeszkadzam, i
    poleci - bo ja wiem - do administracji osiedla, albo gdzies tam z przejmym
    donosem, ze tu mieszkam "nie zameldowany" - a mam tu takich milasków - to co
    ? Jeszcze mi się spółdzielnia przyczepi, że mieszkam bez pozwolenia ?

    Wolałbym, żeby mi się nikt nie mógł przy...ieprzyć do niczego... To co
    zrobić ? Hm ?

    pozdr.