  • Data: 2007-05-17 09:13:25
    Temat: Re: pytanie o meldunek... ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W pierwszej kolejności zrób sobie powtórkę z języka polskiego -
    > gramatyka ci się sypie wręcz obrzydliwie.

    ok, najpierw merytorycznie...

    Bardzo jestem ciekaw, co w sytuacji, jeśli mieszkam w obu mieszkaniach - raz
    tu - raz tam. Mam do tego prawo. Mogę sobie w dni parzyste mieszkać w jednym
    domu, a w nieparzyste w drugim....
    Ale chyba się tego tu nie dowiem...

    hm... cóż.
    Tak czy owak, za uwagi w temacie wszystkim dziękuję, za uwagi poza tematem i
    dowcipy - też, chociaż jakoś mniej mnie one...
    Koledzy - moim skromnym zdaniem, trochę za dużo czasem protekcjonalnego tonu
    w odpowiedziach byłoby wskazane...Bo jakoś to nie ładnie wychodzi. W sumie,
    muszę powiedzieć, że zasięgnę informacji u źródła bardziej wiarygodnego, bo
    prawdę mówiąć odpowiedź w stylu "wyjedź w Bieszczady" jakoś niewiele
    wnosi...

    W przeciwieństwie do większości tekstów tutaj (i w ogóle na usenecie) moje
    sformułowanie "macie pomysła" to taki celowy "żart językowy", zdaje się że z
    serialu o kiepskich, więc uwagi o gramatyce może kolega zostawi na inną
    okazję... :)

    pozdrawiam (lekko zdegustowany)