eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem spamu › Re: problem spamu
  • Data: 2003-03-11 10:40:35
    Temat: Re: problem spamu
    Od: "SOTB" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A ile lasów pochłonęły już reklamy zamieszczane w gazetach? np. w takiej
    > wyborczej, ile stron cię zainteresuje ale ile to zwykły spam tyle że na
    > papierze, który zaraz trafia do kosza?

    Zasadnicza różnica jest taka, że gazetę się kupuje. KU-PU-JE. Rzadko kto
    wciska ją do ręki klientowi.

    > A jak siadasz przed TVbetoniarką to po to żeby obejrzeć np. telenowelę czy
    > kolejną reklamę proszku do prania lub pilarek łańcuchowych.

    Wielu z nas siada do TV z zamiarem oglądania widomości lub rozrywki. Reklama
    jest dodatkiem, "dzięki" któremu stać nas na jej oglądanie. Siadając do TV
    wiemy, że czeka nas pewna ilość reklam, jednak jest to max 8-10% czasu.
    Siadając do odbierania emaili tracimy czas na odebranie 80% a nierzadko 100%
    śmieci. Ciekawe jak byś się czuł, gdybyś chcąc zadzwonić najpierw przez 5
    minut musiałbyś wysłuchać reklam. I płaciłbyś za to tyle samo, co za
    normalną rozmowę.

    > Czy mniej irytują cię telefony lub odwiedziny natrętnych akwizytorów?

    Mnie? Zupełnie tak samo jak spam.

    SOTB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1