  • Data: 2003-03-11 12:50:19
    Temat: Re: problem spamu
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Być może było to ujęte w regulaminie bezpłatnego konta.

    Ujęte w regulaminie jest - lecz ustawodawca wyraźnie zażyczył
    sobie formy pisemnej wyrażenia zgody, a to jednak nie to samo.

    Zastanawiam się, czy przypadkiem nie dałoby się tutaj pogonić tych
    wszystkich onetów i podobnych, a przy okazji zlikwidować szkodliwą
    konkurencję dla firm oferujących płatne konta komercyjne ;-)

    Pix