  • Data: 2003-03-11 11:17:33
    Temat: Re: problem spamu
    Od: "SOTB" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tutaj się nie zgodzę, bo IMHO uzywanie w tym przypadku określenia
    > "nieuczciwe" jest jednak niejakim nadużyciem i zamazywaniem
    > właściwego znaczenia słów.
    > W podobny sposób reklamę telewizyjną też możnaby nazwać
    > nieuczciwą, gdyż nie każdy tak postępuje ;-)

    Bo nie każdego stać na zawracanie tyłka telewidzom.
    Przecież tego też można zakazać. A wtedy będziemy dopłacać z "kieszeni
    podatnika" za działalność telewizji lub telewizje komercyjne będą pokazywały
    sztukę rosyjską tak, jak to było dawniej.
    Może powinniśmy pójść w drugą stronę? Pobierać od spamerów opłaty, które
    spożytkowane byłyby na zmniejszenie kosztów dostępu do internetu. Nadal
    twierdzę, że wysyłanie emaili stanowi nieuczciwą konkurencję.

    > Podobnież ogłoszenia w prasie, rozdawanie drukowanie ulotek itd.itd.

    Za ogłoszenia w prasie się płaci. Żeby uzyskać interesującą informację na
    temat piłki nożnej nie trzeba przeglądać kolumny ogłoszeń.

    Rozdawanie ulotek czy podrzucanie? Rozdawanie - tu dostajesz do ręki - nie
    musisz brać. Podrzucanie - znajdujesz pod drzwiami na wycieraczce - z tym
    też należałoby walczyć. Mam wrażenie, że jeśli poruszasz tę kwestię to
    zgadzasz się ze mną również w sprawie emaili.

    SOTB