  • Data: 2002-11-24 22:16:35
    Temat: Re: pomylka grafologa
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:arrgtc$7th$1@news.tpi.pl...
    > Po pierwsza zapytaj prokuratora, co dla niego jest jasne, bo z tego co
    > piszesz, to akurat nie wynika. Czy jasne, że to Twój podpis, czy jasne, że
    > nie Twój.
    > Po drugie, jeśli chcesz sprawę dalej ciągnąć - bo jeśli nie koloryzujesz,
    > biegły się nie popisał - złóż stosowny wniosek w prokuraturze, by zbadała

    > sprawę. W końcu opinia tego gościa miała służyć za dowód w sprawie, a
    > wydając ją w ten sposób niejako Cię pomówił o popełnienei przestępstwa.
    > Pomówienie, to też przestępstwo.
    nie koloryzuje. zlozylem wniosek o powolanie innego grafologa wraz z
    uzasadnieniem i o ponowne przesluchanie swiadkow i konfrontacje w obecnosci
    prokuratora. to co mnie niepokoi, to wlasnie to krotkie zdanie prokuratora.
    niestety nie rozwinal go. wyszedl z pokoju w pilnej sprawie.
    ciekawi mnie twoja opinia na temat grafologa. czy jesli sie pomylil, a tu
    sie pomylil na pewno, to mozna takiego goscia o cokolwiek oskarzac? gliniarz
    powiedzial mi, ze jedyne co moze go spotkac, to brak nastepnych zlecen. i
    jeszcze jedno pytanie. czy opinie grafologow sa bezspornym dowodem w
    jakiejkolwiek sprawie?
    auran
    auran