  • Data: 2002-11-25 01:19:59
    Temat: Re: pomylka grafologa
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy przedstawiono Ci w tej sprawie zarzut (powinieneś otrzymać wówczas
    > pouczenie). Jeśli tak, to otrzymasz w tej sprawie postanowienie. Zresztą,
    > podejrzewam, że gdybyś poszedł do prokuratury, to pewnie byś się
    dowiedział
    > wszystkiego i byłoby po sprawie.
    bylem zaniesc pismo do prokuratury, o ktorym wspominalem i spotkalem sie z
    prokuratorem. powtarzam, na moje pytanie, czy w najblizszym czasie bedzie
    mnie wzywal, odpowiedzial, ze dla niego sprawa jest jasna i raczej nie
    uwaza, zeby to bylo potrzebne. mowil mi to w drzwiach pokoju, z ktorego
    wlasnie wychodzil, nie zdazylem mu nawet zadac wiecej pytan. Od policji
    dostalem postanowienie wlasnie na podstawie opinii bieglego. gliniarz
    powiedzial, ze w takiej sytuacji obowiazuje go taka procedura. w
    postanowieniu stoi, ze kieruja przeciw mnie sprawe do prokuratury na
    podstawie opinii bieglego z art 285 par1 kk.
    auran