  • Data: 2024-03-27 06:39:37
    Temat: Re: pełno trupów dookoła
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za dużo teorii. Ile razy w życiu byłeś legitymowany przez Policję?
    > Pomijam jakieś wykroczenia w ruchu drogowym, albo że sam coś zgłaszasz.

    Dlaczego pomijasz?

    > Chodzi mi o takie legitymowanie "bez powodu". Są kraje, gdzie w ogóle ne
    > ma takiego zwyczaju. Gość jedzie sobie gdzieś tam i po prostu pracuje i
    > żyje. Nikogo nie bije. Wykroczeń nie popełnia. Mam kilku znajomych,
    > którzy w życiu nie mieli kontaktu z Policją.

    Bank, urząd, lotnisko, wyrobienie prawka, lekarz czy szpital, teraz
    nawet telefon żeby zarejestrować trzeba dokument pokazać (nie mam
    pojęcia czy można lewy dowód z fikcyjnymi danymi i przejdzie). Można żyć
    jak parias ale po co i tak wcześniej czy później ktoś zapyta o
    tożsamość. Nie bardzo wyobrażam sobie powód dla którego zwykłemu
    człowiekowi miałoby aż tak zależeć na tym żeby rodzina go nie znalazła.
    Długi - i tak traci wszystko co ma a ludzie mający takie długi żeby
    zniknąć są przyzwyczajeni raczej do innego poziomu życia.

    > Jeśli chodzi o Schengen, o
    > ile ktoś nie wyjeżdża samolotem, to ustalenie, że opuścił strefę też
    > proste nie jest.

    Jeśli opuścił przez przejście to raczej skomplikowane nie jest.

    > Zauważ, że nie omawiamy tu jakiś przestępców, którzy się ukrywają. Oni
    > po prostu nie wiedzą, że ktoś zgłosił ich zaginiecie bardzo często.

    No własnie - więc powinni jakoś wypłynąć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!