  • Data: 2011-01-27 16:22:04
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja - ważne!
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał :

    > Tyle, że u Żuczka przy zawarciu transakcji nie było wprowadzania w błąd,
    > a przynajmniej nie potrafił on tego udowodnić.

    w całej transakcji doszło do co najmniej 4rech oszustw, z czego na dwa
    maiłem niezbite dowody a dwa były podejrzeniami możliwymi do sprawdzenia
    przez policję, jak by się chciało to można by spokojnie drugie tyle znaleźć,
    Piotr kłamiesz jak ci z policji i z allegro, mataczysz i wprowadzasz w błąd
    żeby wybielić oszusta!

    allegrowy żuczek.