  • Data: 2011-01-28 20:20:06
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja - ważne!
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
    > Z opisu, który jak dotąd przedstawiłeś nie wynikają żadne dowody na tezę,
    > że w chwili zawierania transakcji sprzedaży jednoznacznie zamierzał Cię
    > oszukać. A takie dowody są konieczne, aby mówić o sprawie karnej. I
    > domniemywam, że na Policji też ich nie przedstawiłeś. Skoro się mylę, to
    > może przedstawisz?

    widzę że mącisz jak typowy prawnik, po kiego wprowadzasz do zdania wstawkę
    "w chwili zawarcia transakcji"? ja zgłosiłem oszustwo w danej transakcji, a
    nie w chwili jej zawierania, skąd WY wymyślacie takie bzdury?
    a co do dowodów to dostarczyłem je, dlatego odmówili wszczęcia dochodzenia,
    bo gdyby wszczęli nie dało by się sprawy umorzyć bo dowody były mocne!

    > Chciałem Ci tylko wyłożyć coś, czego nie potrafisz pojąć... Zapłać lepiej
    > radcy prawnemu kilka stówek..

    zaraz, czy to przypadkiem nie ty z koleżkami zapewniałeś na cnotę matki i
    babki że na 100% nie jesteście prawnikami?
    więc co ty kuźwa wiesz o zbijaniu?

    > Twoje zachowanie jest dość śmieszne, oburzasz się, bo rzeczywistość prawna
    > jest inna inna niż byś chciał, a ja, czy inni uczestnicy grupy, policjanci
    > Ci to mówią... Sieje zamęt, bo nie popieram twojego myślenia.... Człowiek
    > chciał pomóc, a chyba nie warto było się wysilać..

    ty tu matki Teresy nie udawaj, a ja o pomoc nie prosiłem, więc się nachalnie
    nie narzucaj, ja tylko informuję i przestrzegam innych allegrowiczów,
    chociaż ze względu na politykę krycia oszustów przez allegro i policję, to
    stracą na tym też uczciwi i dobrzy sprzedawcy których pewnie jest większość
    na allegro,

    allegrowy żuczek.