  • Data: 2011-01-27 16:33:34
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja - ważne!
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (27.01.2011 17:22), allegrowy żuczek wrote:

    > w całej transakcji doszło do co najmniej 4rech oszustw, z czego na dwa
    > maiłem niezbite dowody a dwa były podejrzeniami możliwymi do sprawdzenia
    > przez policję, jak by się chciało to można by spokojnie drugie tyle
    > znaleźć,
    > Piotr kłamiesz jak ci z policji i z allegro, mataczysz i wprowadzasz w błąd
    > żeby wybielić oszusta!

    Żuczku, warto by się zastanowić czy Piotr [trzykoty] nie jest w zmowie z
    domniemanym oszustem. Ba, może to ta sama osoba?

    A kto wie czy wszyscy (oprócz ciebie), w tym ja, nie jesteśmy alter-ego
    tej samej osoby, piszącymi na tą grupę żeby mataczyć, wprowadzać w błąd,
    wybielić oszusta i rozmyć odpowiedzialność.

    Czy to nie przypadek że tak pieczołowicie zebrane przez ciebie dowody,
    zapewne niezbite, nie znalazły uznania u odnośnych organów?

    Skandal, spisek, warto zainteresować nim jakieś wyższe służby :).

    p. m.