  • Data: 2011-01-27 16:22:00
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja - ważne!
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
    > Ale NIE BYŁO PRZESŁANEK PRZESTĘPSTWA. Trzeba było wytoczyć sprawę cywilną,
    > nie karną.

    przesłanki były zarówno na sprawę cywilną i karną, można było wytoczyć obie
    jednocześnie, więc nie prowadzaj ludzi w błąd,

    > Więc nie wiem czemu się dziwisz, postępowanie zakończyło
    > się tak, jak to przewidywaliśmy tutaj na grupie.

    nie zakończono sprawy jak tu przepowiadano, tutaj mówiono że nie uda się
    dowieść umyślności i podobnych, a ja na to dowody miałem, po prostu
    zamknięto sprawę jako: "brak jest danych dostatecznie uzasadniających
    podejrzenie jego popełnienia"

    trochę to dziwne z uwagi na fakt ze dostarczyłem danych uzasadniających aż z
    pięć podejrzeń popełnienia przestępstwa, więc dziwne że nawet w jednym si
    nie dopatrzyli,

    > Wpadną... umarzając postępowanie, jeśli nie ma dowodów umyślności oszustwa
    > już w chwili zawierania transakcji sprzedaży.

    znowu wymyślasz kolejną bzdurę z tą umyślnością w chwili zawierania
    transakcji, nie m znaczenia w którym momencie zostałem oszukany, czy przed
    transakcją sprzedawca miał taki zamiar, czy w trakcie, czy po, to nie ma
    znaczenia, mącisz waćpan

    > Zmartwię Cię, nie wiem jak zostało popełnione, ale póki co nie ma
    > dowodów na umyślność.

    to ja cię zmartwię, nie ma dowodów na nieumyślność!

    > Tylko w tym wypadku nie ma wprowadzenia w błąd.

    jeśli opis aukcji jest różny od tego co się kupiło to jest to wprowadzenie w
    błąd!

    allegrowy żuczek.