  • Data: 2020-06-09 11:38:49
    Temat: Re: ofiara reprywatyzacji
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-09 o 10:12, z pisze:

    > Ale rozumiesz że skoro sprawa była utajniona to nie wolno mu teraz się
    > rozgadywać bo dostanie kolejną banię karną?

    Nie rozumiem dlaczego nie użył tego wcześniej,
    żeby się bronić.

    > A jeśli paniusia poczuła się obrażona to mogła go pozwać cywilnie.

    Pani adwokat jest od tego, żeby wiedzieć z jakiego paragrafu
    skorzystać i czy pozwać cywilnie czy inaczej i jak jest dla niej lepiej
    a nie dla pomawiającego.

    > Ja wszystko rozumiem. Sąd wydał taki wyrok z takim uzasadnieniem że boi
    > się wyśmiania albo nawet linczu ;-)

    To też w sumie sprawa wtórna.
    Jest jakiś stan prawny i jakiś wyrok.

    Jan Kowalski od 8.00 do 15.00
    walczy o wolność, równość i demokrację - czyli w słusznej sprawie
    a o 16.00 idzie się napić do baru i tam przestawia nos
    trzem klientom i gwałci dwie kelnerki a po wyjściu
    rozbija szyby w sklepach na ulicy i policja go łapie
    a sąd skazuje go za pobicie, gwałt i niszczenie mienia.
    To prezydent może go ułaskawić jako ofiarę walki o wolność, równość i
    demokrację?
    Chodzi o samą ocenę faktów, nawet jeśli założymy, że sąd zły i sitwa,
    to przecież Śpiewak miał szansę odstąpić od pomówień a zająć się
    walką z patologią, ale jemu raczej chodziło o rozgłos a nie o sprawę.