  • Data: 2020-06-09 13:59:20
    Temat: Re: ofiara reprywatyzacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5edf2305$0$554$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Spiewak dzisiaj w tokfm (pewnie) powtórzył że istnieje dokument w
    >którym 3 razy występuje słowo PRZEJĘCIE i podpis tej pożalsięboże
    >prawniczki z domu ;-)

    A skan tego dokumentu gdzie jest ?

    >Ta prawniczka nie dopełniła obowiązków bo szkoda jej było 15 minut na
    >sprawdzenie wieku i daty śmierci człowieka ze znanej AKowskiej
    >rodziny

    Nie wiem czy to takie 15 minut ... kto to byl, gdzie zmarl ?
    A jako kurator w ogole ma obowiazek sprawdzac ?

    >oraz bezprawnie ustalała czynsze w tej kamienicy i reprezentowała

    a te czynsze to na czyje konto szly ?

    >lokatorów na zebraniach.

    Hm, czy tak bezprawnie ... jako ustanowiony kurator, to chyba prawnie.
    A lokatorzy ... to tylko lokatorzy, o ile dobrze rozumiem, na zebraniu
    jest wlasciciel lokalu ... lub jego kurator.

    >Za ujawnienie tego procederu opinii publicznej Spiewak został
    >prawomocnie skazany z paragrafu KARNEGO.

    Nie za ujawnienie, tylko za oszczerstwo.
    Bylo sie skontaktowac z prawnikiem przed ujawnieniem :-)

    Ujawnic wolno, ale pomyslec co sie pisze, to trzeba :-)

    >Który ma lepsze dane z utajnionej rozprawy. Macie cwaniaczki jakieś
    >wtyki? ;-)

    Spiewak pewnie ma protokol.
    Tylko czy wolno mu opublikowac ... a niech do gazety zaniesie
    anonimowo, albo do wikileaks :-)

    J.