    Subject: Re: ofiara reprywatyzacji
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5edbd6fe$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <5edbdc4d$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5edbe95e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5edbf733$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5edbfaab$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5edc0c6d$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5edca405$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 7 Jun 2020 11:08:43 +0200

    W dniu 2020-06-07 o 10:23, z pisze:

    > Nie oglądam. Oglądałem za to dużo wypowiedzi w tvn24
    > Ten "oszczerca" stał się zły kiedy ułaskawił go Duda.
    > Wcześniej opinie były różne. Ale słowa OSZCZERSTWO tam nie usłyszałem.
    >
    >  zamordował 5 przechodniów,
    >
    > I ja tu manipuluję.
    >
    > Podaj gdzie jest to oszczerstwo. Nie bój się. Koledzy poprą w razie
    > czego ;-)

    Łapanie za słówka nie pomoże.
    Słowa oszczerstwa użyli zapewne dziennikarze.
    W sądzie była sprawa o zniesławienie, ale do oszczerstwa dojdziemy.
    Podałem Ci tvpinfo, bo myślałem, że czytujesz skoro idziesz po ich linii.
    Ja przeczytałem z kilku źródeł- najbardziej rozbawiło mnie na interii,
    gdzie w zasadzie skazali go za walkę z mafią reprywatyzacyjną.
    Po pobieżnym przeglądzie prasy można zebrać to w kilka zdań.
    Podsumowując:
    Śpiewak głosił publicznie tezy mające na celu poniżenie pani mecenas w
    opinii publicznej i narażenie na utratę zaufania potrzebnego co było
    istotne w jej zawodzie adwokata.
    W zasadzie nie jest nawet istotne co rozpowszechniał Śpiewak ale dopiszę
    to dla jasności: otóż zarzucał pani mecenas udział w przejęciu kamienicy
    metodą "na kuratora" i prześladowanie lokatorów.
    No i mimo wielu możliwości udowodnienia przed sądem swoich tez - nie
    zrobił tego.
    Nie przedstawił żadnych dowodów na potwierdzenie swoich racji.
    Wielokrotnie miał możliwość przed sądem się obronić i oczyścić z zarzutów.
    Dlaczego tego nie zrobił?
    I za podawanie tych nieprawdziwych informacji został skazany -
    abstrahując w ogóle od dyskusji nad samym faktem istnienia tego artykułu
    (dla faktów nie ma to znaczenia)
    Sprawa rozstrzygana ostatecznie w 2019 roku.
    Teraz zajrzyj do słownika i sprawdź definicję słowa oszczerstwo.

    Odpowiedz na jedno pytanie, które zadałem.
    Dlaczego nie udowodnił przed sądem, że nie kłamał mając na celu
    skompromitowanie, poniżenie lub ośmieszenie czyli, że nie jest
    oszczercą. Miał szansę nawet przeprosić,
    ale nie skorzystał.