  • Data: 2020-06-07 15:56:16
    Temat: Re: ofiara reprywatyzacji
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-07 o 14:51, z pisze:

    > Odmienne stanowisko, przedstawione w publikacji mecenasa Cholewy i
    > przyjmujące w gruncie rzeczy możliwość powoływania kuratorów absentis
    > dla osób nieznanych z tożsamości, stanowiło jeden z ,,grzechów
    > pierworodnych" warszawskiej reprywatyzacji.

    Ja też ubolewam, że jesteśmy rządzeni przez nieudaczników.
    Myślę, że gdybym sam zajmował się zawodowo taką sprawą już dawno
    próbowałbym to jakoś uregulować. W sprawach reprywatyzacji była
    przecież komisja i jednym z zadań tej komisji było wyłapywanie myków
    prawnych sprzyjających naruszaniu prawa przy reprywatyzacji.
    Czy komisja podjęła, zainicjowała jakiekolwiek kroki, jakieś decyzje w
    celu zmian
    i doprecyzowania przepisów dotyczących ustanawiania kuratorów?
    Chyba nawet nie próbowała.
    Zapamiętałem, że komisja była, bo przewodniczący grzywnami obdzielał.
    Ale prawnie nic komisja nie osiągnęła. Zatem też nieudacznicy.