  • Data: 2014-02-22 21:40:43
    Temat: Re: odcinkowy pomiar prędkości - podstawa prawna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Feb 2014, BartekK wrote:

    > To chyba tylko przy przepisach podatkowych jest wynalazek "nie wiemy gdzie
    > obywatel zarobił/ukradł, nie możemy mu udowodnić, ale on nie umie udowodnić
    > że jest niewinny, to go karnym podatkiem 75% obciążymy" - ale i do tego
    > słychać już, że to trochę nieładne rozwiązanie.

    75%, owszem, zostało podważone wyrokiem TK.
    Natomiast nie wrzucaj "75%" i zasady "obciążania z góry" do jednego
    worka, to drugie ma się nadal dobrze.
    Dostajesz decyzję i możesz się odwoływać, terminu wpłaty podatku
    to nie uchyla.
    I już pisałem - to jest cecha postępowania *administracyjnego*,
    że można ustalić odpowiedzialnego i potem w niego łupnąć.
    A hasło "fotoradary" i "procedura administracyjna" ostatnimi czasy
    widywałem łącznie ;)

    pzdr, Gotfryd