  • Data: 2006-09-19 08:18:38
    Temat: Re: obóz pracy?
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 3.1 Pracę wykonywać będzie PRACOWNIK w wymiarze czasu pracy 1/4
    > (słownie: ćwierć etatu)

    > "6.Wysokość wynagrodzenia PRACOWNIKA zależy od ilości przeprowadzonych
    > godzin, w przyjętym okresie rozliczeniowym.
    > PRACOWNIK otrzymuje wynagrodzenie brutto w wysokości 350 PLN (słownie:
    > trzysta pi...złotych)

    czemu dales tytul obóz pracy? sprzedawaca w supermarkecie za 1400 zł to jest rarytas
    w wiekszosci miast w Polsce, i to jest duzo więcej, niż minimalna placa, a jak
    wynika z postu, pracownik nie ma kwalifikacji żadnych, nawet szkoły jeszcze nie
    skonczyl. Mam nadzieje, ze nie zmuszaja jej do wykonywania tej pracy?

    Wojtek