eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru? › Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Data: 2005-09-09 06:10:50
    Temat: Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dfqgbp$i7f$1@news.onet.pl...
    > Lookasik napisał(a):
    >
    > > Sprzedawca poinformował, iż konieczny jest proces reklamacyjny, czyli
    > > naprawa towaru po podbiciu gwarancji. Nie chce wymienić towaru na
    nowy.
    > > Co proponujecie?
    >
    > Absolutnie nie podbijać, bo wtedy wpakujesz się w naprawy. Niezgodność
    > towaru z umową i tyle

    Przy reklamowaniu towaru z tyt. niezgodności z umową nie ma znaczenia czy
    karta gwarancyjna jest podbita czy nie jest czy też w ogóle jej nie ma.
    Wystarczy dowód zakupu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1