eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru? › Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Data: 2005-09-09 07:50:24
    Temat: Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Alek napisał(a):

    > Przy reklamowaniu towaru z tyt. niezgodności z umową nie ma znaczenia czy
    > karta gwarancyjna jest podbita czy nie jest czy też w ogóle jej nie ma.
    > Wystarczy dowód zakupu.
    >

    Rozpędziłem się.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1