eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru? › Re: obowi?zek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Data: 2005-09-09 11:06:20
    Temat: Re: obowi?zek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Od: "Artur" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wody nalać, do prądu podłączyć i pokazać, że wrzątek wylatuje tym
    > końcem, którym powinien ;>
    >
    > Nawet jak swego czasu kupowałam czajnik elektryczny od Ruskich, na
    > bazarze przy Uniwersamie, to sprzedawca nie widział problemu w
    > zademonstrowaniu, że działa. Nalał do niego wody z butelki, podłączył do
    > przedłużacza użyczonego z sąsiedniej budy i wszystko było jasne.
    Obowiazku nie ma, ze stanowiska sprzedawcy powiem Ci ze jakby klient chcial
    u mnie sprawdzic ekspres czy czajniki to popatrzylbym jak na wariata i na
    pewno bym nie sprawdzal (powiedzialbym tylko ze daje mu dzien na sprawdzenie
    i jak cos nie tak to oddam mu kase lub wymienie, ale zaznaczam, ze dalbym
    taka mozliwosc tylko w momencie takiej prosby).
    Co do kupowania na placu z niewiadomego pochodzenia to wcale sie nie dziwie
    sam bym sie bal kupic bez sprawdzenia, bo to ani gwarancji ani pewnosci ze
    na nastepny raz bedzie ten koles.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1