eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru? › Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Data: 2005-09-08 23:09:51
    Temat: Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lookasik napisał(a):

    > Sprzedawca poinformował, iż konieczny jest proces reklamacyjny, czyli
    > naprawa towaru po podbiciu gwarancji. Nie chce wymienić towaru na nowy.
    > Co proponujecie?

    Absolutnie nie podbijać, bo wtedy wpakujesz się w naprawy. Niezgodność
    towaru z umową i tyle

    MAc

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1