  • Data: 2022-02-05 11:44:23
    Temat: Re: malowanie trawy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2022 o 23:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kiedyś pojechałem na komendę uprzejmie donieść. Oberwanie chmury było,
    > więc wjechałem na parking przed budynkiem, od frontu, nieogrodzony
    > (ogrodzony z garażami był od tyłu). Pod wieczór, ciemno już było, z
    > kilkunastu miejsc zajęte jedno, cała reszta wolna. Ledwo się w
    > gradobiciu przemknąłem z auta pod wiatę i do drzwi. Podchodzę do
    > dyżurnego, a u niego na ladzie dzwoni telefon. "Komendant kazał Pana
    > ukarać mandatem za parkowanie - nie widział Pan znaku zakazu postoju i
    > tabliczki >>Nie dotyczy poj. sł. pol.<<?"

    I ukarał Cię? Tak z ciekawości.
    Natomiast temat taki przerabiałem i czasem po prostu jest problem. Bo
    przyjeżdżasz pod jednostkę z zatrzymanym i nie będziesz parkował
    radiowozu na sąsiednim osiedlu i prowadził zatrzymanego w kajdankach
    "pół miasta". Chciałbyś w kajdankach paradować? Więc uszanuj, bo na
    pewno tam były miejsca dla petentów.

    --
    Robert Tomasik