  • Data: 2022-02-05 15:27:35
    Temat: Re: malowanie trawy
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > No więc się z Tobą nie zgodzę i tyle. Przede wszystkim podejrzewam, ze z
    > tym radiowozem pojechali policjanci z tej jednostki.

    Tego to ja się domyślam, ale to jest problem Mariusza Kamińskiego a nie
    lokalnego burmistrza, że nie ma policjantów i/lub radiowozów, tym
    bardziej gdy jest z nadania PO. Może trzeba na nad granicę przenieść
    tych policjantów, którzy pilnują domu prezesa czy Pomnika Smoleńskiego?

    > Po drugie policjant
    > na granicy chroni nie tylko mieszkańców pogranicza, ale tych w głębi
    > kraju też.

    Przede wszystkim policjanci, którzy tam teraz jadą nie chronią
    bezpośrednio mieszkańców tylko pilnują przestrzegania stanu wyjątkowego.
    Raz, że sami mieszkańcy na miejscu mają go już dość, dwa tak średnio to
    się przekłada na bezpieczeństwo mieszkańców w głębi kraju. No ale nawet
    gdyby, to jakby pojechali starym radiowozem to już by nie chronili?

    > Po trzecie, jak Ci daję rower, to nie mam prawa decydować, po
    > których ulicach możesz nim jeździć.

    Oczywiście, ale już więcej ode mnie nie dostaniesz nawet dętki do tego
    roweru.

    W mojej okolicy parę lat temu był taki temat, że Policja "wyżebrała" od
    jednej z gmin środki na radiowóz. Po jakimś czasie okazało się, że
    radiowóz często "służył i patrolował" sąsiednią gminę. Burmistrz tej
    pierwszej gminy pogadał sobie z komendantem powiatowym, że jak radiowóz
    nie wróci tam gdzie mieszkają jego sponsorzy, to skończy się kasa na
    radiowozy, paliwo, dodatkowe patrole czy wspólne patrole ze SM.
    No i radiowóz wrócił. Podejrzewam, że w linkowanym przypadku też Policja
    obawiała się podobnych zgrzytów. No bo inaczej, to po co ten cyrk?

    > TVN jest najmniejszym problemem. Naprawdę sądzisz, że któryś z
    > dziennikarzy to zauważył? Stawiam na jakiegoś kretyna z lokalnej
    > jednostki, który o tym wiedział po prostu, albo sam te tablice
    > przekładał.

    Domyślam się, że ktoś "puścił farbę" bo TVN przecież nie jeździ na
    poświęcenie radiowozów do każdej pipidówki.

    > Przy czym, o ile miedzy sobą się nie jeden raz z takich
    > pomysłów śmiejemy (bo to nie jedyny kretynizm w tej formacji), to
    > wywlekanie tego na zewnątrz w takim kontekście jest głupotą.

    Ale głupotą, że wywlókł to TVN czy ten kretyn?

    > Co za
    > różnica - tak naprawdę - przy którym konkretnie radiowozie zdjęcie sobie
    > "Starosta" zrobi?

    Widać komuś to jednak robi różnicę, że Policja bawi się w takie rzeczy.