  • Data: 2022-02-04 23:37:11
    Temat: Re: malowanie trawy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś pojechałem na komendę uprzejmie donieść. Oberwanie chmury było, więc wjechałem
    na parking przed budynkiem, od frontu,
    nieogrodzony (ogrodzony z garażami był od tyłu). Pod wieczór, ciemno już było, z
    kilkunastu miejsc zajęte jedno, cała reszta wolna.
    Ledwo się w gradobiciu przemknąłem z auta pod wiatę i do drzwi. Podchodzę do
    dyżurnego, a u niego na ladzie dzwoni telefon.
    "Komendant kazał Pana ukarać mandatem za parkowanie - nie widział Pan znaku zakazu
    postoju i tabliczki >>Nie dotyczy poj. sł.
    pol.<<?"

    -----
    > A wiesz, że każdy może kupić mieszankę studencką wawela? Nie trzeba mieć
    legitymacji - on tego nawet nie sprawdzają!