  • Data: 2002-11-29 21:41:37
    Temat: Re: lapowki i policja
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3DE7D753.DE7D6D45@poczta.onet.pl...
    > Leszek napisa_(a):
    >
    > Tylko budowodnienie, że zeznanie było od początku zmyślone i składane z
    > zamiarem fałszywego oskarżenia może być podstawą postawienie zarzutów z
    > art.234.

    Prokuratura w Poznaniu uznała inaczej.Dlaczego rościsz sobie (i nie tylko
    Ty) prawa od jedynej prawidłowej interpretacji przepisów prawa.Zostaw to
    prokuraturze lub sądowi.Gdyby było tak jak mówisz to art.234 byłby przepisem
    martwym.Każdy oskarżający cię o złodziejstwo(n.p) mógłby po udowodnieniu
    przez Ciebie że nie jesteś złodziejem powiedzieć :sorry wydawało mi się.Nie
    uważasz że byłaby to paranoja?Byle dupek mógłby oskarżać innego człowieka a
    tem musiałby udowadniać że jest niewinny.

    Leszek

    GG 1631219