  • Data: 2002-11-30 08:15:17
    Temat: Re: lapowki i policja
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3DE7E2F3.D04FDEC2@poczta.onet.pl...
    > Leszek napisa_(a):
    >
    > Prokuratura i sądy nieomylne nie są. Prawo interpretować może każdy.
    > Ponownie pytam czy jesteś pewien, że obie sprawy są identyczne.

    Identyczna.Z tym że nie chęć wzięcia a wzięcie.I również brak dowodów.

    Dalsza
    > dyskusja ma sens jeśli dokładnie przedstawisz okoliczności tamtej
    > sprawy, a nie tylko stwierdzenie, że skierowano oskarżenie z art.234 kk.
    > I poczekaj na wyrok.

    No jasne.Ja nigdzie nie napisałem że donosiciel(ka) zostanie skazany.Pisałem
    jedynie że nie poparte niczym odskarżenie o przestępstwo(lub wykroczenie)
    może skutkować aktem oskarżenia z art.234K.K skierowanym do sądu i wiem to z
    autopsji.(nie ja pisałem donos;)))

    Leszek