  • Data: 2021-05-06 20:22:07
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2021 o 20:12, J.F pisze:

    > Ale widzisz - ktos Googlowi zglosil skutecznie.
    > Ciekawe - zwykla prosba, po linii NATO, po linii RODO, czy wezwali
    > prezesa na przesluchanie do ambasady :-)

    Teoretycznie może prosić każdy i podobno się przychylają. Ale sądząc po
    efektach to sprawę pilotował (sic!) sasin;)

    > Moze sasiad?

    Nie - on. Zresztą sąsiad to też on.

    Wisienka na torcie - to jest bilbord AMS. Właścicielem jest... agora:P
    Co za zwrot akcji... Ciekawe czy on ogarnia że wynajmuje bilbord
    michnikowi;)

    --
    Shrek