  • Data: 2021-04-30 23:30:25
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2021 o 23:17, J.F pisze:
    > Pelnomocnik twierdzi, a ja powiedzm ze mam akt urodzenia. Tylko ...
    > skad mam ten akt? I tu jest miejce dla prokuratora :-)

    Odpis aktu urodzenia (bo nie sam akt, gdyż ten jest w USC) może dostać
    każda osoba, która wykaże interes prawny. Możliwości jest sporo. Nie
    chce mi się zastanawiać, czy sam dziennikarz by mógł taki dokument jakoś
    zdobyć. Ale pewnie jest kilka uprawnionych osób, które mogły ów dokument
    otrzymać i go dziennikarzowi udostępnić. Ten dokument sam w sobie tajny
    nie jest.

    Inna sprawa, że wpisanie kogoś w akt urodzenia jako ojca niekoniecznie
    musi oznaczać, że jest ojcem. Historia zna mnóstwo takich przypadków. O
    ile matka jest w miarę pewna, to z ojcami różnie bywa.

    --
    Robert Tomasik