  • Data: 2021-05-01 08:41:55
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ja bym wolał aby starali się być obiektywni a nie starali się
    > praktycznie zawsze przedstawiać w złym świetle.

    No od tego dziennikarz śledczy jest, żeby takie złe światło znajdować.

    > Niektóre tytuły z dziś:
    >
    > "Ta książka to koszmar IPN-u. Górale obrażający papieża, feministki z PPS
    > i czarownice"

    I to jest dziennikarstwo śledcze?

    > "Czystka w gazetach lokalnych Polska Press. Kania jeździ po redakcjach i
    > zwalnia"

    No i? Prawdę napisali.

    > Kaczyński nie odpuści haraczu na media. Chce go zapisać w "nowym ładzie"

    No i? A co? Nie chce?

    > Ujawniamy, dlaczego służby grillują rodzinę prezesa NIK Mariana Banasia.
    > Władza w tej sprawie kłamała

    I co - z artykułu wynika ze w tytule kłamią?

    > Władza bierze się za rodziców niepokornych dzieci. "Zrobili sprawę
    > tacie, mnie wezwali na świadka"

    No i? Skłamali?

    > Ponownie, to nie chodzi, że nie prawda, ale te hasła mają formę pasków z
    > tvpis lub tytułów SE.

    Nie - nie przypominają pasków bo nie są manipulacją - nie wina gazety że
    rządzą nami kurwy bez honoru. Miej pretensję do kurew a nie gazety co
    opisuje ich kurewstwa. Praktrycznie każda gazeta ma jakieś sympatie i
    antypatie. Albo jest brukowcem co jebie wszystkich równo:P

    > Korwin jest takim kuriozum, kolorytem, ktorego nawet fajnie posłuchać,
    > co tez palnie tym razem.

    Mnie bardziej się podoba jak manipuluje kucami. Jednak doprowadził to
    rangi sztuki;)

    --
    Shrek