  • Data: 2004-02-11 10:22:58
    Temat: Re: komorka i nauczyciel
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c0cu2g$t2h$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>, bosz wrote:

    > Mila pani Renato.
    >
    > Zawsze wydalwalo mi sie ze inteligentni ludzie
    > SAMI wiedza kiedy sie smiec.

    Zgadza się, zatem uwagi Jacka(?) są nie na miejscu.

    > Mysli pani ze kazda wypowiedz trzeba uzasadniac ?

    Nie, ale jeśli pytanie sprowadza się do prośby o uzasadnienie...

    > Moze slyszalapani cos o prawach i obowiazkach ucznia,
    > o regulaminach szkoly...

    Słyszałam. I co ma wynikać z tego słyszenia? Czy jest tam punkt, kt.
    mówi, że uczeń powinien wykonywać wszystkie polecenia nauczyciela?

    > Moze najpierw przed zadanie pytania dlaczego uczen ma sluchac
    polecen
    > nauczyciela i jakich moznaby sie zastanowic ?

    Ja się zastanowiłam, liczę na to, że Roman G. też, więc nadal czekam
    na jego odpowiedź.

    > Oczywiscie, ze nauczyciel nie mial prawa zabrac "wlasnosci" ucznia,

    A dlaczego nie? Miał ochotę, wydał takie polecenie, to uczeń ma się
    słuchać i wykonywać polecenia nauczyciela...

    > ale na pytanie dlaczego uczen ma wykonywac polecenia nauczyciela
    > odpowiedzialbym TAK SAMO NIEMERTORYCZNIE.

    Pytanie nie dotyczyło tego "dlaczego uczen ma wykonywac polecenia
    nauczyciela", ale na jakiej podstawie nauczyciel ma prawo wyrzucić
    ucznia na korytarz i kazać mu tam przebywać przez określony przez
    nauczyciela czas i jakie uregulowania prawne każą uczniowi zastosować
    się do tych poleceń.

    Renata