  • Data: 2005-05-30 12:37:54
    Temat: Re: kodeks drogowy ... ciąg dalszy
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    McCartney wrote:
    > Wszyscy na pl.soc.prawo czytajcie uważnie, bo
    > Andrzej Lawa pisze

    > Logika? Nie wiem, ja nie potrafię żadnej logicznego uzasadnienia
    > dla rozcinania znaleźć. Można powiedziec, że jest to sprytny sposób,
    > że jeśli się przyjmie taką _hipotezę_, to dochodzi się do jakiegoś
    > rozwiązania, ale nie wiem, gdzie tu logika.
    > Hasło "logika" oprócz pustosłowia, w tej sytuacji, kojarzy mi się
    > z tym, że coś (któreś przepisy?) każą tak rozcinać. Tyle, że nie wiem
    > co "każe" rozcinać?
    > Bynajmniej nie logika. Bo logika to ewentualnie służy do tego, że
> [...]

    to prosze, wytłumacz:
    dlaczego bez rozcinania, i jakim cudem na rondzie skręcasz w lewo.

    Normalnie, poprosze przy rondzie z dwóch dróg - dwa pasy w każdą strone
    (w sumie masz 4 odnogi (dwie drogi)) i przy bardziej skomplikowanym
    rondzie, takim: drogi z jednym, dwoma i trzema pasami, 5 odnóg.
    Narysuj mi jak idiocie - gdzie ty w lewo skręcasz...

    MZ