  • Data: 2005-05-30 13:15:12
    Temat: Re: kodeks drogowy ... ciąg dalszy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    regent... wrote:

    > dziś też jechałem po "rondzie", z większą uwagą,
    > jak zmienia się sytuacja, gdy oznaczenie poziome (linia przerywana)
    > "prowadzi" pas w stronę jednego z wyjazdów, a nie "robi kółka" (rondo
    > wokół szerokie na dwa pasy, ale nie wszędzie wymalowane na około)???
    >
    > przepraszam, że coś mi "zgrzyta" :)

    takie rondo jest np. przy spodku w Katowicach. Prawy pas, zawsze zmusza
    do wyjazdu z ronda na nastepnym zjeździe. Po prostu wjeżdzając na rondo
    trzeba inteligentnie wybrać pas, żeby zostać z ronda wyrzuconym na
    odpowiednim zjeździe.
    Ale absulutnie nie zmienia ogólnej zasady, że można sobie po rondzie
    krążyć ile się chce.