  • Data: 2003-05-29 22:58:25
    Temat: Re: jeszcze o 0-700...
    Od: "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bavc2h$179$1@news.onet.pl...

    > 1. Nie wierzę, że NIGDY nie wcisnąłeś choćby przez przypadek o jeden raz
    > z dużo enter i przeszło niezauważone pytanie.

    No ja Ci tego nie udowodnie - ale tak juz jest - wprawdzie wiele rzeczy
    robie odruchowo, ale akurat komunikaty (zwlaszca w NIEZNANYCH mi miejscach
    typu stronki z crackami itp) czytam DOKLADNIE.

    > 2. Ty WIESZ, inni ludzie NIE WIEDZĄ i nie jest to powód do bezkarności ich
    > oszukiwania.

    No ja nie twierdze ze to jest powod - ale powtarzam: sciganie tych "zlych"
    to jedno, a EDUKOWANIE ludzi zeby CZYTALI i ZROZUMIELI co im komputer
    wyswietla na monitorze to drugie. Bo masa ludzi jak widzi komunikat na
    monitorez nawet go nie czyta a pozniej marudzi. I nie chodzi TYLKO o
    dialera, ale o wiekszosc komunikatow, ktore "wyskocza" np. "Pani Krysi"...
    NIestety na to jest rada taka, ze komputer (wbrew pozorom) tez potrafi byc
    niebezpieczny i trzeba podchodzic do niego z pewna doza nieufnosci (mowie o
    mniej zaawansowanych uzytkownikach).
    I ostatni raz: naciaganie nalezy BEZWGLEDNIE karac, ale nalezy tez ROZUMIEC
    CO SIE CZYTA !!!

    > Gwoli ścisłości to są. Choćby wirusy i nie sądzę by nie istniał wirus
    dialerowy,
    > albo kiedyś nie zaistniał :)

    To podaj mi, prosze, link do informacji o takim wirusie ktory dzwoni na
    0700. IMHO nie ma jeszcze/nie znam.

    --
    ..::Pozdrawiam::..
    ..::Daniel Lisowski -->> http://danlis.com::.. USUN ".NOSPAM" i "POCZTA." z