  • Data: 2003-05-30 12:47:30
    Temat: Re: jeszcze o 0-700...
    Od: "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bb70no$25l$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Znowu sie zaczello...
    >
    > Ludzie ktorzy zeruja na "niedostatecznej uwadze innych" znow probuja sie
    > wybielic...
    >
    > Proponuje poczytac troche Ustawe o Ochronie Konkurencji i Konsumentow....

    ???? Czy to cos o mnie????
    Jesli tak - to zly adres.
    Ja w tej calej sprawie stoje zupelnie z boku - a to dlatego ze ani nie
    produkuje/sprzedaje/etc. dialerow ani uslug na nich opartych, ani tez
    dlatego ze dialer zaden do mnie na PC "nie wskoczy", a jesli nawet - to i
    tak nic nie zrobi. Nie rozumiem wiec tej "wycieczki" o probie wybielania,
    czy cos...

    Ustawe znam - ale widze ze nie przeczytales mojego maila ZE ZROZUMIENIEM -
    napisalem ze "cwaniakow" nalezy karac z cala surowowcia - ale ludzi trzeba
    UCZYC uzywania komputera, a nie bezmyslnego klepania w kazde "ok", czy jak
    to bedzie inaczej napisane... NIech CZYTAJA i uwazaja co sciagaja.
    --
    ..::Pozdrawiam::..
    ..::Daniel Lisowski -->> http://danlis.com::.. USUN ".NOSPAM" i "POCZTA." z