  • Data: 2003-05-30 12:52:03
    Temat: Re: jeszcze o 0-700...
    Od: "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ivan" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bb6t7k$h11$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Poczytaj o np. NetBus:
    > http://www.e-gamma.pl/internet/netbus.htm
    > - po zainstalowaniu na komputerze ofiary dogranie dialera jest
    > formalnością

    A to do czego??? piszemy dialerach. Jesli ktos jest na tyle glupi zeby
    pozwolic sobie zainstalowac netbusa to wybacz mi. W ten sposob mozemy
    dyskutowac przez rok. Netbus "sam" sie nie zainstaluje - chyba ze sciagniemy
    jakis zawierajacy go program niewiadomego zrodla. Zasada jest jedna: nalezy
    uwazac. Uwazac na to co sie sciaga, gdzie sie "wchodzi", w co sie klika. Ta
    ostroznosc + wiedza + antyvirus (myslalem ze to jasne, ale widze nie dla
    niektorych) + ew. firewall i mozemy czuc sie bezpiecznie (chociaz mam na
    mysli takie "zwykle" bezpieczenstwo - jak ktos sie bedzie chcial wlamac to
    sie wlamie, ale chodzi mi o bezp. przed netbusami i innymi robalami)...

    --
    ..::Pozdrawiam::..
    ..::Daniel Lisowski -->> http://danlis.com::.. USUN ".NOSPAM" i "POCZTA." z